Followers

hari bahagia bersama dot dot dot #2

Assalamualaikum...

Hye peepppsss..~

Entry ni sambungan yang lepas oke. Hari yang sama, cuma waktu yang beza. Malamnya pulak aku menggewdix dengan kawan baik aku dan anak anaknya. Wajiblah ada beliau jugak. eheee

Tapi tapi tapi aku terlupa la pulak nak tangkap gambar bagai. Huwaaaaa siyes lupa! Hmm

Tapi malam tu aku dapat kenal seorang lagi member. Junior kitorang. Nur Aqira. Manis orang nye *adek, banje kepci t k :P*. Bertambah jugak bunga dalam geng aku. Asek aku jek bunga, dah muntoh ijo diorang nak ngorat aku. Haha Sila muntah.

Adik Qira


Yes! Yes! Aku ada geng..... Lepas ni aku ada back up.. lalalalaa 

Korang : Azam, Sazwan, Salam, and latest Qira de cutest! Hihi thankz sudi kawan dengan aku, sudi gewdix gewdix dengan aku dan sudi meriahkan hidup aku selama ber sem sem kite kat sini. Suka kawan dengan hampa. =)

Jumpa korang next sem! ^^

Zon jiwang.

Sayang, genap empat bulan kite bercekerengrama. Terima kasih sudi hadir dalam hidup I. Terima kasih jugak sebab selalu buli I. Sungguh I suke. Sebab tu I jatoh centa dengan U -.- . Jaga diri baik baik ye cuti ni. Jangan nakal nakal. I pancong U karang. :P




Kisah Adakah Itu Cinta dah pun tamat. Thankz ye korang yang ikot kisah tu. ^^ Dan thankz jugak yang selalu singgah blog Nurul ni. Maaflah kalau ade yang terlepas pandang, tak terjah blog anda semula. Bagi Nurul masa oke. =)




Oke, itu jek.

Tata.



Nurul : bahagia dengan korang semua! ^^



Like My Blog Page

8 tak suke masam jugak kan? ^^:

aezriani farhani said...

apa??????? ang nk pancong bal?? hahahaha

EmpayarUtama said...

hehe nak kenal adik Qira :)

yen(toka ziizokukuto) said...

kakk,,,nak kefci,,,,hahahaha

hyz said...

kim slm kat awek atas ni.. hek3

Pondok Usang said...

betul comel la.. hehe...

kajaharuna said...

hai qira :)

pelangi sepi said...

salam pagi salam kena

cerita best said...

panjang nya x pa pa2 pun pakjoe akn bca gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Segala Yang Tertera Adalah Hak Milik Belog Cik Nurul Saye Tak Suke Masam oke