Followers

wordless wednesday #5

Assalammualaikum...





Nurul : Sometimes I don't know why some peoples not appreciate people that truly love them ! * status fb semalam*

Nurul 2 : I'm so glad I have U ! *kiss*



Like My Blog Page

11 tak suke masam jugak kan? ^^:

Papa PUSS said...

apakah ini hehe..

Botak said...

manusiakan suka memilih., walaupun yg perfect dah tersedia depan mata..

Cik Nurul said...

@Papa PUSS

ececee konon tak paham ke? :P

Cik Nurul said...

@Botak

sangat betul tu ! =)

En. Kronik said...

berubah utk yg lebih baik.. x perlu ke??

ShahzCudin said...

berubah tu tetap perlu...beruntung org yg hari ni lebih baik dari semalam..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

kalau dia betul2 mencintai kita..dia pasti akan dapat menerima kita apa ada nya..tak perlu kita nak berubah semata2 nak memuaskan hati dia..tapi kalau berubah untuk kebaikan apa salahnye kan.. :)

misyamissyou said...

setuju..xyah berubah sebab org..

zareliqa afiqa said...

Betul2! terima seadanya pasangan tu.huhu

m!3yr4h_LolLy said...

kalau dah betul2 menyintai, buat apa nak ubah itu nak ubah ini. better terima dengan seadanya.

tieykah said...

Lelaki kena terima kita seadanya

:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Segala Yang Tertera Adalah Hak Milik Belog Cik Nurul Saye Tak Suke Masam oke