Followers

wordless wednesday #4

Assalammualaikum..

nebes!
sumber : gugel 

 
TEMPAT : SEMINAR ROOM JTMK 
WAKTU : JAM 11.30 PAGI



Nurul : setelah sekian lama cuti, kekok pulak rasenye.. -.- 



Like My Blog Page

16 tak suke masam jugak kan? ^^:

Aida Omar said...

nasib baik tak ramai orang kan.. kalau tak berpeluh nak menunggu. hehe..

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Selamat Kembali Berjuang..^^

mira maisara said...

beratur??alah...paling tak suka..poat..hha

Puan Kutu said...

gudluck yer!

huda jamil said...

rindunya zaman belajar dulu-dulu. bila dah habis belajar gini rindu nak buat assignment pulak -.-

aisya said...

ape2pun gudluck! hehe..

Papa PUSS said...

welcome back dan berjuang demi keamanan #Eh haha..:)

BTW Follow Here..
Hope Hit Me Back.. Thanks... :D

Alyn Hussein said...

awk di-tag :)

http://nurhazlinhussein.blogspot.com/2011/12/contest-blog-paling-cute-and-cool.html

Phat said...

uitm di hatiku

Juliet_iRa~" said...

baru daftar ea?hee

welcome back to new sem! :)

mylovely-cats.blogspot.com said...

Demi kepentingan untuk negara! Kenalah belajar sampai kepuncak!..ahaks.. :-)..anyway nice to sharing

BTW kami dah pun follow blog awak, jangan lupa follow blog kami juga ye.. TQ.. :-)

*Dah tag banner awak dalam blog kami.. :-)

www.mylovely-cats.blogspot.com

mylovely-cats.blogspot.com said...

Alamak! awak punya banner masham tu besar sgtlah...dah masuk dlam blog kami tapi besor...kecik kanlah banner tu ye.. :-)

Ungu Violet said...

selamat mengadap buku balik lah yerr...
chaiyok2..:)

remyhazza said...

welcome back lah !!!!

ShahzCudin said...

blaja rjin2...^_^

Koding said...

Kenapa bebudak tu beratur ramai2...
nak amik duit RM100 ke??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Segala Yang Tertera Adalah Hak Milik Belog Cik Nurul Saye Tak Suke Masam oke