Followers

aku stress kali ke namplohriban !



Assalammualaikum... Hye peeps!

Memola skali nak mintak maaf sebab entri kali ni menggunakan bahasa diri ‘aku’.

Aku tak mau cakap banyak.

Aku ekceli baru bangon tido. Sebab tadi aku stress! Selalu kalaw aku stress aku kene makan tapi tak mujarab lah pulak. Hmmm Bangon bangon terus update entri. Semangat bukan?

Hari ini ade 1 kluz jek. Sukenye! Kluz yang lain semua dicancelkan. Tapi bukan sebab itu aku stress.

Sebab lain. Tak bole nak cakap. Eh, tulis. Aku cuma mampu cakap yang aku STRESS! Eh, tulis laaa... Haishhh~

Nasep baek ade beliau. Beliau lah tempat aku melepaskan segala nafsu kestressan dan kemarahan yang agak melampau tadi.

Beliau sangat tabah menghadapi saat saat kesukaran aku. Oke, sangat terharu! HUHU

Hey, orang luar! Tak perlu nak hon hon sangat lah..~ Grrrrr

Sory, TERiklan sebentar. Oke, back to story.

Hmmm ape lagi aku nak merepek ni? Argghhhhh!!! Aku stressssssssssss..........

Oke, itu jek.

Tata.


Nurul : Sayang beliau.


Like My Blog Page

18 tak suke masam jugak kan? ^^:

Anisa Hang Tuah said...

all the best utk kuiz seterusnya

yen(toka ziizokukuto) said...

pergghhh stress ar bace entry nii,,argggghhhhh

cindhadahniea said...

Anisa Hang Tuah : kuiz? huhuhu


yen(toka ziizokukuto) : maaflah, stress berjangkit plak.. wuwuwuwuu

tiefazatie said...

rilek2...=)

.kozue. said...

rendam kepala dalam air nanti hilang lah stress tu haha o.O

cindhadahniea said...

tiefazatie : im trying... wuwuwuwuu


.kozue. : erk? lemas laa.. huhu

Fatin Sallehuddin said...

cool down keh ? tamau stress nt tak shomel :)

cindhadahniea said...

Fatin Sallehuddin : huhuhu kite xcomel pon.. manis jek.. heee~

Ungu Violet said...

klau stress...selalunye paling bez makan..huhu

cindhadahniea said...

Ungu Violet : tawu xpe.. huhu

ツ Bieaz ツ said...

lahhhhh stress plak........takmo stress2 ekk.
jom2 gi makan ilangkan stress :)

cindhadahniea said...

ツ Bieaz ツ : diet! oke, tipu... huhuhu

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

cool ye . tamo stress2 ye :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

sabar ye..jgn stress2..

cindhadahniea said...

::ini belog saya . cinta hati saya:: : oke2.. dah oke dah.. hee :)


LiLy @ MumMyQiStInA : oke mummy.. :)

Cik Lin said...

jgn stress! bce post bru i. :)

MAYA_mustwany said...

rilex2 jangan stress..smile (^_^)nn

cindhadahniea said...

Cik Lin : hihi okeyh!

MAYA_mustwany : oke2... tq dear... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Segala Yang Tertera Adalah Hak Milik Belog Cik Nurul Saye Tak Suke Masam oke