Followers

TQ Cik Lyssa...


Assalammualaikum... Hello readers!

Malam ni aku nak update tentang seorang blogger ni...

Jeng jeng jeng...~~

Sebelum tu, aku nak citer dulu kenape aku nak citer tentang beliau.

Sebabnye, blog beliau superb beb! Disebabkan blog ni blog baru aku buat, so haruslah aku tegewdix gewdix nak hias blog aku ni cecantik. Kalaw tidak, tak de selara la u ols nak jengok blog aku, ye dak? Huhu
Nak tawu siapakah beliau itu? Jum terjah...~

.
.
.
.
.
.
.


Taraaaaa.... blog CIk Lyssa.




Blog CikLyssa kite ni banyak giler tutorial pasal blog. Tips tips pon ade jugak. Senang paham tuto beliau ni. Tengoklah hasil belog aku ni, semua aku tengok tuto beliau.... Hihi

Thankz Cik Lyssa... *hugssss*

Cik Lyssa, Nurul siap letak banner lagi kat sidebar... *wink3!*

Anda nak jugak? Jangan segan segan lah terjah blog beliau oke?

Itu jek.

Tata.





Nurul : Pssssttt... Cik Lyssa ni cumel sweet sweet taw... =)




Like My Blog Page

6 tak suke masam jugak kan? ^^:

Lyssa Faizureen said...

hehkhek . malu plak dia post cm tuh . huhu . kembang idong Lyssa 100 inchi. lalalala . tak de pe ehh . Sharing is Loving . Love you . hehe .

ciNdhaDahniEa said...

Cik Lyssa : awww... *blushing* haha thankz once again Cik Lyssa.... :D

❤~Emma Abduh~❤ said...

sy pun da intai blog 2...hehe

ciNdhaDahniEa said...

emma : bagus3... hihi

deeya_shouranlee said...

yer! sa pown gi sergah blog dia.. tp, dah lama tak blogwalking da.. kekangan waktu.. huhu..

ciNdhaDahniEa said...

deeya_shouranlee : nurul pun dah lame xbw sebab buat blog baru... hukhukhuk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Segala Yang Tertera Adalah Hak Milik Belog Cik Nurul Saye Tak Suke Masam oke