Followers

cukuplah.



Assalamualaikum... hello readers!

Maaf, penggunaan bahasa diri ‘aku’.

Hari ini hari yang sangat menguji kekuatan hati perasaan jiwa aku!

Perasaan begini selalu sungguh hadir terutamnya di kala saat yang penting.

Ouwh, sungguh aku tak suke! Mencik!

Pergi jauh jauh lah perasaan ini! Huwaaaaaaaaaaaaaaaaaa~

Aku tak nak cakap ape ape. Tak nak mengate sape2. Cukup lah. Penat! Letih menghadapi segala pancaroba hari ini.

Cuma satu jek nak lepas cakap. Masing masing sudah besar bukan? Pikir tu biar lah matang. Jangan ikot nafsu semata mata. Sila hormat orang di sekeliling anda. Sekian.

Harap hari hari esok tidak seperti hari ini.

Cukuplah.

Oke, itu jek.

Tata.




Nurul : harap mampu menghadapi hari yang mendatang....




Like My Blog Page

14 tak suke masam jugak kan? ^^:

Khairil said...

apa perasaan yang selalu mengganggu kala saat2 penting tu?..

harap esok lebih baik dari semalam...

ciNdhaDahniEa said...

khairil : perasaan sakit hati, marah benci & sekutu dgn hye....~ -.-

Just Me said...

perasaan nk bunuh orang

ciNdhaDahniEa said...

just me : erk? itu hg jek kot..~

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Harap tabah ye..
moga hari esok lebih baik dari hari ini..

cikLah said...

HMMM... sabau jugak buat cindhadahniea.... hummm..

kjaharun said...

hormat menghormat tu kan baik..
hehe

ciNdhaDahniEa said...

mummy : InsyaAllah... harap sangat begitu... :)

ciklah : sedang besabau ni.. wuwuwuu

ciNdhaDahniEa said...

kjaharun : kan kan kan? huhu

Run Away said...

tabah menempuhi apa saja ok...;d

tiefazatie said...

sabo je la..hati kena kuat..=)

yen(toka ziizokukuto) said...

ni mesti bukan firstime kan,,,so,,sabar jee :)

ciNdhaDahniEa said...

run away : InsyaAllah.. tq dear.. =)

tiefazatie : oke ifa... tq! ;)

yen(toka ziizokukuto) : memang bukan 1st time tapi paling2 mencabar kesabaran.. huhu

tiefazatie said...

most welcome dear..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Segala Yang Tertera Adalah Hak Milik Belog Cik Nurul Saye Tak Suke Masam oke