Followers

raya?



Assalamualiakum... hye peepssss...~

Setelah sekian lama baru lah aku rajen nak hapdet belog aku ni. Sunggoh bersawang! Huhu

Alhamdulillah, selesai sudah puasa hari ke-25. Sedar tak sedar Bulan Ramadhan semakin meninggalkan kite. Nanti nanti dah nak raya. Cepat bukan?

Oke, cakap pasal raya ni. Baju raya aku dah siap! Yeay! Suke sangat..~ u ols jangan jeles oke... lalalalaa

So dikesempatan ini aku nak mintak maap lah kalaw kalaw aku ada TERkasar bahasa, TERsilap bicara, TERmarah yang tak kena, TERtanya tak tentu hala, TERsasul yang tak sengaja...

Ada lagi ni.. TERpukul kat mana mana, TERpekik kat telinga(Encik Tat Epal), TERgewdix yang menggila, TERpinjam harta benda, TERmoody tak semena mena, TERumpat bila bila, TERmacam macam lagi lah yang ada kena mengena... Huhu

Dan di sini jugak aku nak ucap
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN....

Nah! kad raya dari aku & beliau..



Peace (^.^)v






Nurul : Sonok minggu ni selalu menggewdix bersama beliau.. ngeee~




Like My Blog Page

0 tak suke masam jugak kan? ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Segala Yang Tertera Adalah Hak Milik Belog Cik Nurul Saye Tak Suke Masam oke