Followers

kueh raya... yeay!


Assalamualaikum… hello readers! =)

Kali ni aku nak update pasal kueh raya pulak. Weeeeeeeee~

Selepas Subuh tadi, aku tolong Mama aku buat dua jenis kueh raya. Mama aku yang adun semua semuanya then aku tolong letak dalam cup kecik tu jek. Ngeee~ kire oke pe dari tawu makan jek… kan kan kan?

 Nak tawu kueh ape? Lalalalalaa

Jum ushar pic bawah ni……
.
.
.
.
.
.
.
.

Taraaaaa!



Tawu tak kueh ape tuh? Haaa, tu lah cornflakes madu. Tapi aku tak suke MADU! =.=’ okbai! Hihi

Yang satu lagi pulak,
.
.
.
.
.
.
.
.

Yeahh!



Yang tu sure korang tahu kan kan? Opkos lah Almond London.

Mama aku tetiap tahun buat kueh raya sendiri. Kueh yang kat atas tu antara yang wajib Mama aku akan buat. Untung tak untung tak? Ahahahaha

Mama aku cakap, bila buat sendiri puas sikit. Bole hidang kat tetamu, nak nak bile buat rumah terbuka nanti. InsyaAllah lah. Dari beli jek, sorang sikit jek la dapat merasa. Tambah kalaw yang jenis suka banyak, memang orang belakang tak dapat makan lah. Huhu

Ekceli, dah banyak jenis Mama aku buat. Samprit, kurma gulung, Mazola dan ada lagi kot yang akan datang ni. Weeeee… meriah nye!

Juz wait & c ok? Lalalalaa




Nurul : kueh paling renyah nak buat adalah kueh siput. Grrrrr!



Like My Blog Page

0 tak suke masam jugak kan? ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Segala Yang Tertera Adalah Hak Milik Belog Cik Nurul Saye Tak Suke Masam oke