Followers

hujung minggu (cont 3.)


Assalammualaikum... hye readers! =)

Hari ini nak sambung lagi pasal hujung minggu lepas yang tak abes abes lagi aku nak cerita. Huhu Nak type kemalasan la der~

Oke, lepas dinner yang cuwit cangat tu, we ols balik solat kat rumah Encik Tat Epal. Ouwh, sungguh aku neves lagi. Wuwuwuu~ Tapi aku macam biase lah, pura pura cun! Hee

Sesampai jek di rumah beliau, aku and farah memalu kucen. Ouwh sungguh segan. Yelah, aku pestime, farah pun ke? =.=’

2 3 minit kemudian Maa beliau jemput aku and Farah solat di bilik... Kedek-kedek lah we ols ikut arah tuju. Hihi Macam biaselah, Maa beliau tidak lekang dengan senyuman comelnye... Ngeee
*terus hilang neves~

Abes solat, siap siap then we ols keluar semula. Maa Abah beliau pun nak keluar pergi uma sedara katanya. We ols terus pergi lepak minum minum kat Marina Island. Malam yang sangat suwit lah! Weeee~

Jum layan gambar di snap candid bagai oleh Farah sepanjang hujung minggu itu. Lalalalaaa
.
.
.
.
.
.
.

ini aku lah...

.
.
.



me and farah yang kelakar! hihi

.
.
.


braderhud~


.
.
.


.
.
.


.
.
.


De last pic dat I heart most~

.
.
.

cuwit x? hihi


p/s : thankz Farah snap gegamba nie... weee~




Nurul : I’m happy dat days... =)



Like My Blog Page

0 tak suke masam jugak kan? ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Segala Yang Tertera Adalah Hak Milik Belog Cik Nurul Saye Tak Suke Masam oke