Followers

hujung minggu (cont.)


Assalamualaikum...

Hye peeps! =)

Malam ni aku nak buat entri secara laju. Kunk lambat post nanti cerita dah basi. Tak best pulak nak story, kan kan?

Oke, ini kesinambungan dari entri lepas : hujung minggu

Nak start cerita pagi sabtu. Selepas sahur dan solat, opkos lah aku sambung tido balik. Muahahaa topup tido malam tu yang lambat tido. Hihi Dalam pukul 9 gitu kot *dah lupa =.=’ aku bangun balik and mandi. Then sesiap nak keluar. Ini memang dalam planning Azam and Encik Tat Epal nak bawak aku pusing satu setiawan. Al maklumlah, pestime datang. 

Semua dah ada dalam kereta, ape lagi, we ols menuju puncak lah. Lalalalalaa Pegi sana sini *ekceli lupa nama tempat and Encik Tat Epal lah sebagai pemandu pelancong~ getik! HAHA

Then dalam tengah hari gitu we ols balik rumah. Petang nanti pulak keluar cuci mata. Weeee~

Oke, story seterusnya nanti aku sambung. Banyak pulak keje nak disetelkan malam ni. Aku memang suke buat keje and tak saba nak buat keje seterusnya yang sedang menanti tuh! 

Huwaaaaaaaaaaa~ sungguh otak krem sesampai jek aku kat cini...dem!


Kepada beliau, jangan segan segan amek ni eyh... lalalalalaa
.
.
.
.
.
.
.
.




Nurul : aku comel di mata beliau katanya.. hihi =)



Like My Blog Page

0 tak suke masam jugak kan? ^^:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Segala Yang Tertera Adalah Hak Milik Belog Cik Nurul Saye Tak Suke Masam oke