Followers

ID Card GBS ! Eheeee


Assalammualaikum...
Hye korang... Selamat bercuti ! Eheee
Entry kali ni aku saje je nak nunjuk.. Aku ada ID Card GBS........ ~~ 


Haha Jawatan aku ialah bidan kampung. Sila ingat ye, BIDAN KAMPUNG ! Aku berbangga dengan jawatan aku. Terima kaseh la kepada tuk ketua MOHD NORAFZAL yang sangat melampau sengalnye itu sebab kasi jawatan ini ye ye...... muahahahaa
Hah, nanti sesape yang rase rase nak teberanak tu bagitau la aku. Aku pun dok nebes nebes ni sebab baru dapat jawatan ni. Sape la yang nak jadi 1st mangsa aku ni.... jeng jeng jeng.........
Banyak lagi jawatan kat GBS tu. Rajen rajen la jenguk GBS ye ye..
Ok, itu je.
Tata.

Nurul : Bole gile bile menyengal kat GBS ! Ahahahahaa


Like My Blog Page

19 tak suke masam jugak kan? ^^:

CikAnyss' :O said...

anys jenguk gbs tapi dah xde .

Cik Nurul said...

@CikAnyss' :O

ape yg xde tu? -.-

MaYa MustWany said...

hihih terbaik la jwtan tuh..mas skodeng kat sna pun tergelak sorg2..mcm2 hal.

Koding said...

Ingatkan Geng Budak Skola...

DianaAzis said...

Hai bidan kampung, cikgu seni lukis datang melawat.. :)

Cik tikah said...

smpai skrg nk tergelak dgr bidan kampung tuh. hahah!!

onie said...

meriah betul korang :))

CekbOlat-bOlat said...

hahaha.. sila jlnkn tugass!

ShahzCudin said...

ooo..ni la bidannya...

aswadz said...

confirm aku x kan jd mangsa. tp kalo nak tolong membidankan org bole x? hehehe...

zareliqa afiqa said...

GBS jugak yer? huhu..jadi bidan kat sana rupanyer.hehehe :D
Iqa tak aktif sngt kat sana..bz~ bila ada masa baru bole bersengal2 :)

LaLa mhdnor said...

dah ada ke yg nak beranak? hehehe

ZaroL said...

Geng Geng ! bini no 4 wa nak branak..hehe

Arra Ahmad said...

wa nak terberanak ni weh..haha

Botak said...

merepek-repek je., hahahaha..

Rhea Meera said...

Wahh bagus yuk jadi bidan ;) Mau terberanak cepat nih. hehe ~

A retarded kitty said...

GBS ni apa? Geng bas sekolah ka?

Zarul said...

mak bidan ni dah berapa org anak mak bidan sambut? gehgehgeh

nur_za said...

haha..untg la dia dpt jwtn tu..hot kot..lalala

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Segala Yang Tertera Adalah Hak Milik Belog Cik Nurul Saye Tak Suke Masam oke